Z meditacijo do boljšega počutja

Meditacija… Ste že kdaj meditirali? Kakšne meditacije imate najraje? Se vam zdi, da vas resnično pomiri in vam izboljša življenje?

Sama sem vedno spoštovala ljudi, ki so redno meditirali, vendar sem ob enem menila tudi, da meditacija ni zame. Enostavno nemogoče se mi je zdelo, da bi se lahko osredotočila samo na eno točko in ne razmišljala o ničemer. Kako le, ko pa so moje misli vedno polne nešteto misli, vprašanj, dvomov, dogodkov…? In vsi so mi govorili to, da je meditacija NE RAZMIŠLJANJE O NIČEMER. Sicer sem se kdaj pa kdaj udeležila kakšnih vodenih meditacij, a le redko, sama pa se meditacije nisem niti lotevala, razen ko sem se povezovala z elementarnimi bitji, da sem lahko vam odgovarjala na vprašanja in vam predajala njihova vodstva.
Potem pa se mi je odprl svet. Prijateljica mi je rekla, da meditacija sploh ni nujno ne razmišljanje o ničemer, temveč je lahko tudi osredotočenost in vizualiziranje zgodbe, ki ti jo nekdo pripoveduje.

Glede na to, da sem v določenih pogledih zelo vizualna oseba, saj se mi pogosto v glavi tvorijo slike in zgodbe, tako med zvočno terapijo, poslušanjem gongov kot tudi med masažo ali čem podobnim, sem ugotovila, da sem na takšen način v bistvu že večkrat meditirala. Če to seveda lahko sploh imenujemo meditacija. 🙂

Potem pa mi je ta ista prijateljica dala še vodeno meditacijo, ki krepi zaupanje v to, da bo vse dobro. Da boš uspešen, srečen in zadovoljen. Sedaj jo izvajam že teden dni in moram reči, da se počutim bolje. Če kdaj misli uidejo iz zgodbe, nič hudega, jih pač vrneš nazaj vanjo, sam da jo izvajaš vsak dan – pridno in vztrajno. 🙂 Uspešno polurno (ali celo daljšo) meditacijo lahko namreč dosežeš šele z večkratnim treningom.

Pozitivni učinki meditacije

Meditacija ni uporabna samo zato, ker vam pomaga do odgovorov ali vas poveže z elementarnimi bitji, ko npr. uporabljate karte. Ima še številne druge pozitivne učinke.

Vsekakor zmanjšuje učinke vsakdanjega stresa in pomaga urediti ter umiriti misli. Ob enem pa tudi izostri čute in zviša zmožnost koncentracije. Posledično vsekakor vpliva na pozitivno počutje. Če je vodena in nečemu namenjena, pa pomaga, da se izboljša to področje vašega življenja. Če preberemo samo nekaj prispevkov o meditaciji, pa lahko izvemo, da ima še mnoge druge pozitivne učinke.

Izboljša kakovost dihanja, znižuje krvni tlak, pozitivno vpliva na krvni obtok ter izboljša in okrepi imunski sistem. To pa so le fizični pozitivni učinki. Še več jih ima na samo psihološko stanje.

Že s tem, ko smo bolj pomirjeni in sproščeni, lažje in boljše živimo. Sicer pa tudi zmanjšuje možnost raznih strahov, osredotoča nas na sedanjost, pomaga nam do boljših dosežkov, zvišuje našo samozavest, nas dela čustveno stabilnejše, krepi spomin in izboljšuje našo intuicijo.

Kako in kje meditirati?

Kako boste meditirali, je najbolje, da se odločite sami. Vsakemu namreč odgovarja drugačen način meditacije. Nekateri raje meditirajo v tišini, spet drugi ob glasbi. Nekateri imajo raje vodene meditacije, drugi ne.

Podobno je tudi s krajem in pozo meditiranja. Lahko se odločite, da boste meditirali sede, sede na pol po turško, v lotus poziciji, lahko pa tudi leže. Glavno je samo, da ne križate nog in rok, s tem namreč prepustite energijam in Univerzumu, da se prosto pretakajo po vašem telesu. Lahko meditirate v katerem koli domačem prostoru ali pa nekje v naravi.

Najbolje, da poskusite več različnih načinov in se odločite za najboljšega ali pa pač kombinirate kar vse.

Za karkoli se boste odločili, vam polagam na srce, da vsaj poskusite meditirati in vidite, koliko vam bo to pomagalo do enostavnješega in lepšega življenja. Vesela pa bom tudi, če boste z mano delili, kako najraje meditirate vi in kako – če sploh, je VAM meditacija spremenila življenje.

Z ljubeznijo… ♥ 

Destinna

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja